la paraula clau és clau

14 de març, 2006

Te huur

Sembla que la primavera comença a donar canya a l'hivern, però molt discretament, de moment hem tingut 3 dies seguits de sol, i això és molt més del que semblava que es podia esperar del clima Belga, el que passa és que si el cel està net de núvols acostuma a fer un vent glacial de tres parells, i anar en bici és dur, molt dur, bé res que no poguem superar.

Aquests dies estic buscant un nou lloc on viure, ja que la noia que em llogava l'habitació torna de Nova Zelanda i per tant s'ha acabat el "xollaco", així doncs que em passo el dia buscant cartells com els que apareixen a la imatge, de fet ja tinc unes 2 alternatives més o menys segures.




1 - Un cèntric atzucac tamany mini, on amb menys espai que a la meva habitació de terrassa hi ha una cuina un llit un sofà i armàris. tela!

2 - Un antic bar rehabilitat com a casa que no té mala pinta, però està on nostre senyor va perdre la sandàlia, lluny, molt lluny.

bé, seguiré uns dies més fent la ruta dels TE HUUR, que vol dir "es lloga" i aviam si tinc sort, sinó sempre em queda plantar la tenda a qualsevol parc ara que sembla que comença el bon temps.

nota: ahir em vaig trobar un cargol a la coliflor.

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Hola mateu!! Busca't un pis ben bonic i varat, digues que si! Busca busca que al final trobaràs, i ja veuràs que quan hi viuràs,
el teu company, si home, aquell que tenia potes i era dur, aquell ja no hi serà. Però compte, perquè s'ha d'estar alerta de tot, però sobretot s'ha d'estar despert, tan despert com tu! jejeje Una abraçada!! Anna.

13:19  
Anonymous Anònim said...

Hombre!! Ja trobava a faltar un post!!!! TE HUUR sembla una marca de Tè barata ;P El tema de l'habitació petita no em mola, però si dius que l'altre és tan lluny és per pensar-s'ho tu!! Ja ens ensenyaràs el nou espai que ocuparàs!!! I els seus habitants!! xDD

10:38  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home