la paraula clau és clau

20 de febrer, 2006

fauna de la meva habitació #1

Bona nit,
Us presento un dels habitants vius de la meva habitació apart de mi.



No patiu no fa més de 1,5mm, però us asseguro que no fa gens de gràcia trobar-te'l al llit (veridic). Bé, després de fotografiar-lo vaig foragitar-lo d'una forma no-violenta i sense que el subjecte oposés gaire resistència, però just després apareix la pregunta.
Què éra?, És perillós?, n'hi ha més? m'he d'organitzar contra futures incursions nocturnes?
Totes aquestes preguntes i moltes més les vaig respondre gaudint d'aquest meravellós video interactiu de la red (no té desperdici). El metode hipotèticodeductiu va fer la resta.

Així doncs tenim;

ÉS
- un insecte
- un artròpode

NO ÉS
- un os polar
- un orangutan
- el ferran

CONCLUSSIÓ
tinc por.

Siusplau, si tu, Jal o algun altre bioleg que ho pugui estar llegint (Berta) us compadiu de mi i voleu investigar us estaré molt agrait, sé de bona tinta que nó és una puça. I ja que hi estem posats si heu vist l'interactiu em podreu dir si l'he de posar a la categoria d'insectes "bons" o "dolents", bé, potser amb una mica de xocolata com les formigues? val ja direu algo.

sense més, me'n vaig al sobre.

5 Comments:

Anonymous Anònim said...

amb aquesta fauna no et queixaràs, així coneixes més el país i estas entretingut,...jeje

09:14  
Anonymous Anònim said...

Nen! ja pots començar a fer neteja que si em trobo una cosa d'aquestes al llit quan puji, les autoritats em prohibirant l'entrada a Gent per escàndol públic...
Per cert, mil gràcies per la xocolata, aqui a casa ja saps que fa temps que estem amb sequera...
jejeje
mil sobrassades; marion

10:00  
Anonymous Anònim said...

Realment constato que estàs passant una temporada de "molta feina".
De bon rotllo eh?

salut !!

14:48  
Anonymous Anònim said...

Jajajaja! Quina poca feina!!! Jo al cap de 2 "diapos" ja me n'he afartat de la presentació aquesta dels insectes... Jo simplement l'hagués exterminat, ho sento molt però els bitxos que fan menys de 2cm no m'agraden... sí, podeu començar a dir coses graciose sobre això.

15:14  
Anonymous Anònim said...

...has pensat mai en dedicar-te a escriure contes?... deu n'hi do del suc que n'has tret d'aquesta bestioleta !!!

18:23  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home