la paraula clau és clau

07 de març, 2006

El Kiku descobreix la Westmalle Tripel

Aquest últim cap de setmana va pujar el Kiku a veure'm (aquell que en el seu dia va ser tot un punt de referència per les joves i precoces ments dels que vem ser els XXL). El motiu encobert de la trobada va ser una cimera secreta (gavinet de crisi) sobre l'estat de l'equip de Basquet.
Ara que sóc tot un guia gastronòmic m'ha sobrat temps per posar-lo al dia de com les gasten aquí amb la teca. Bé, també hem visitat tot el que cal visitar de Gent i Brusseles, però potser la gesta més destacable ha estat el fet de cruspir-nos 500 gr. de pralinés en menys de 2 dies, no, no em sento culpable, va ser en defensa pròpia, els bombons estaven preparant un motí per sortir de la caixa i atacar-nos mentre dormiem, ho juro, i el Kiku (aquell que en el seu dia va llançar pels aires una plata d'hamburgueses) ho pot corroborar.

Pel que fa al suc de malta, em va caldre disolvent i aigua calenta per desenganxar-lo del bar on es va prendre una Westmalle Tripel (possiblement la millor), la seva cara transmetia felicitat i por al mateix temps, la por de tornar i haber d'enfrentar-se a la Estrella o la Moritz.

Si bé l'altre dia feia broma amb el Jaume Masdeu de TV3, (que resulta que ja no és a Brusseles sinó ocupant un carrec de peix gros a St.Joan d'Espí), el dissabte ens vem trobar al Lluís Caelles fent (com no) una cerveseta en una "Brewery" que es diu "A la mort Subite" (molt recomanable), aquest personatge és el que presenta les notícies de la nit en el canal 3-24, resulta que és de Terrassa i per si no en teniem prou, de Ca n'aurell, un bon home, i per "freeakisme" més que res vem decidir de fer-nos una foto amb ell.



Aquí teniu el personatge en questió al "curro". (ara busqueu les 2 diferències).



nota important: no mireu la tele que trenca famílies, millor intentar fer el cub de rubik o tocar la gaita, no sereu més intel.ligents que els altres però si que tindreu més temps per perdre. (proverbi indi).

Val doncs, des d'aquí res més, només agraïr al Kiku ( gran col.lega i millor persona) la visita en terres foranes, ha estat un gran cap de setmana ( tot hi que els pralinés no pensin el mateix).

Ah! si, una última cosa, porto un encostipat del 15, i tinc una pregunta que no em deixa dormir, ES POT SABER D'ON SURTEN TANS MOCS? se m'està assecant el cervell? (més?), estic expulsant tot l'odi que porto dins en forma de "Blandi Bloop"? Siusplau si algú que mirava "El món d'en Beakman" em vol ajudar a aprofundir en el fascinant univers d'aquesta extranya pasta nasal que m'escrigui un comentari, la pregunta seria el que està escrit en majuscules més amunt.

Gràcies!


3 Comments:

Anonymous Anònim said...

No sé d'on et sortiran tants mocs, però jo també m'estic fent la mateixa pregunta, sobre mi mateix... Si, del gran cap de setmana a Gent m'he endut varis records, pralinés, uns kilos de més, i un refredat de tre parells de collons.... En fi, ha valgut la pena.

Proposo crear un club de fans d'en Lluis Caelles, crack mediàtic i bon paio en general. Me'l vaig trobar a l'avió de tornada, assegut just al meu costat (destí?, i va acceptar les meves disculpes de la foto freak amb un somriure als llavis.

Apa, salut!

kcb

00:34  
Anonymous Anònim said...

JajajaJJA! Boníssim! Sempre que parlo de dialogar/parlar, ho faig des del punt de vista de la sinceritat... vaja, al menys jo "sempre" sóc sincer. ;P

Pel que fa als mocs, només sé que veure molta aigua fa que te'n surtin més, però que deixin de sortir abans... que fotut no??

08:20  
Anonymous Anònim said...

com portes els mocs?? Ja saps a que dedicar-te ara, pots coleccionar paquets de clinex, buits es clar,jeje...
un peto

12:11  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home