la paraula clau és clau

22 de febrer, 2006

bijloke feest!

Si bé vaig comentar que no m'agradava excessivament visitar l'arquitectura sacra, he de dir que darrerament la he freqüentat. La última va ser la festa que es va organitzar ahir en una antiga esglèsia del meu barri (el Bijloke), N'hauriem de començar a aprendre doncs, la propera la muntem al st esperit aviam si despertem al bisbe. Per cert, el hip hop en Neerlandès no sona gens malament, un altre dia us parlo del folk.



Tot straks!
Ens veiem!

4 Comments:

Anonymous Anònim said...

N'hem d'aprendre molt d'aprofitar edificis vells i buïts per fer-hi coses, en comptes de tirar-los a terra per fer-ne un de nou i molt car...

10:13  
Anonymous Anònim said...

jo crec que les esglèsies són per resar i abusar dels escolanets... res de festes... jejejeje. Aquí "mansana 1". Quina enveja de blog nano... quina enveja d'erasmus que estàs fotent... buenu... erasmus, vacançes, safari centroeuropeu, temporada burgesa d'un terrassenc o com sigui que li vulguis dir a això que estàs fent.

Segueixo el teu blog cada día però fins ara no he tingut temps de contestar-te... vigila amb les aranyes... molts records del Pedro i l'Ester...

Ves pensant quin cómic em portaràs d'allà o quina botiga em faràs visitar si al final els astres em permeten visitar-te.

Una abraçada gegantot!!!!

13:28  
Anonymous Anònim said...

Ei company d'Erasmus!
Germà d'experiéncies i vivéncies!!
Podries dir que has visitat aquest llocs, que passen coses tan extranyes graciés a algú (que inclou una altre persona)eh? jejejeje...
Doncs bé si Kortrijk, el cumple de la Bel, la capelleta,...
Suposo que saps qui sóc?
SALUT companys des de terres Belgues!!

Una pistilla: ECREM

23:04  
Anonymous Anònim said...

Descobrint coses noves cada dia, jeje...passa't-ho molt be!!!

11:08  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home