la paraula clau és clau

31 de març, 2006

Necessito un curs de contorsionisme,

Avui em fan entrega de les claus del meu nou atzucac, i dic atzucac perque és un "zulo", (això si té un gran finestral que dona al sud!), bé doncs tornant al tema del tamany... alguns personatges que hi podrien viure comodament són:

- Houdinni.
- el Sr.Galindo.
-
l'Ortega lara
- la farmacèutica d'Olot.


Després de enclastar-me unes 4 o 5 vegades contra el mur de les pseudo-inmobiliàries i altres aprofitats i fer-m'hi relativament "mal" he optat per aquell pis petit que ja us havia comentat en una publicació anterior.
Va, com que avui tinc temps (bé, sempre en tinc per que enganyar-nos!) us faré un cròquis del que ha sigut aquest viacrucis; he seguit 3 vies principals de contacte.
La primera ha estat la dels cartells, no he deixat cap facultat de Gent sense anunci (anglès i neerlandès), la segona és la de buscar pisos i/o habitacions de lloguer des del carrer (els famosos "te huur") i després evidentment trucar, i la tercera i no per ser la última és la menys important el boca a boca (no se m'esverin!) vol dir parlar directament amb conneguts per tal de fer correr la brama de que necessito lloc on viure.

1- La casa de pin i pon (el meu futur pis): al principi no em va fer gaire gràcia degut al tamany, però el preu i la zona no estàn malament del tot, no té màquina de rentar i pel que sembla d'internet n'hi ha, el que no sé és si robem el wireless del veï o funciona amb manivela.

2 - Un antic bar reformat: Molt bona pinta, de fet això de viure en un bar podria ser una gran cosa, ja que quan tornes a casa de fer la birra amb els colegues hauria de dir - m'en torno al bar! (seria curiós), el que passa és que l'inmoble en questió estava molt lluny, de fet no sortia ni al mapa de Gent, o sigui que vaig semi descartar-lo.

3- Un pis compartit: Una gent de la universitat em van dir que buscaven a algú que els hi llogués una habitació. Els molt bandarres em volien fer dormir al mig del passadís amb un mal matalàs en un racó, i per si no en tenia prou tenien un gos, (bulldog francès) que suposo que hagues dormit amb mi totes les nits, (i una merda!) i més tenint en compte la cara de susto que tenen aquests bitxos.

4, 5 i 6 - la tàctica més vil: després de l'anterior desengany vaig idear un pla que al principi semblava que havia de funcionar, el tema era buscar habitacions de lloguer, apuntar-ne els telèfons i fer trucar a la gent de casa meva com si fossin llogaters interessats (als estudiants extrangers sels treuen de sobre rapidament per telefon), tot apuntava cap a bona direcció al principi i ningú tenia problemes en llogar una habitació cèntrica per bon preu amb possibilitat de viure-hi més de una persona (ja tenia algún o altre còmplice per venir a viure amb mi). Ara bé, quan quedavem per veure el lloc i descobrien la "trampa" i les pintes que gasto se'm treien de sobre ràpidament i amb excuses de manual.

Al final doncs he optat per la caixa de llumins, en el mateix edifici hi viuen 5 altres estudiants o sigui que també pot acabar sent divertit (ja us explicaré).

Ah! ahir vem fer un sopar al jardinet de casa amb el Tom i la Anneleen, el menjar va correr a compta meva (truita de patates, pa amb tomaquet i formatges, amanida i creps de xocolata tot amanit amb un Raimat Abadia que el vaig trobar al super del costat de casa, ah, aquí se sopa a les 6 de la tarda o sigui que jo a les 11 vaig tornar a atacar clandestinament part de la truita que habia quedat (quins horàris).



Properament us oferiré un fotodocumental sobre la casa en la que he viscut aquests 3 primers mesos, és un gran lloc, i evidentment també us faré una descripció (petita, no dona per més) del meu nou cau.
Doncs això, que ara surto a buscar les claus del castell!

salut!

4 Comments:

Anonymous Anònim said...

ja ens faras un soparot, per celebrar-ho, oi?

psd: fes aquelles torrades amb formatge... i més pancakes de xocolati!!

apa, tot ziens! dag!

bel

21:26  
Blogger sr. sike said...

lo de la farmacèutica d'olot m'ha dolgut. Quin tacte!! jeje

Que bé que viviu alguns!
;)

rai.

11:52  
Anonymous Anònim said...

Mateu... té super bona pinta aquesta truita de patates!!!

Quan tornis a casa... espero que continuis practicant perquè no se t'oblidi, je je...

20:56  
Anonymous Anònim said...

Ampolla de raimat del super... sniffffs. Jo que te'n vaig portar una de terrassa, amb tot el meu amor i carinyu... i tu ho compres al super com una miserable col de brusel.les....

Per cert, tinc mono de westmalle tripel, hi han narcosales de birra belga a terrassa ?

15:45  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home