la paraula clau és clau

30 de març, 2006

Ja sóc un Flamenc!

Ik ben trots om te zeggen dat nu ik een weinig meer Vlamingen ben!
n.de t.: Estic orgullós d'informar-vos que avui he passat a ser una mica més Flamenc!

-----------------------------



Doncs això, que avui m'acabo d'afegir oficialment a la comunitat Flamencòfona Belga, això no vol dir ni que escolti molt més al "Camarón de la Isla" ni tampoc que vagi amb "peineta pels carrers de Gent", tampoc m'han sortit ales de color de rosa.

El que vinc a dir-vos és que després de 80 hores de classes intensives m'he tret el primer nivell de (Vlaams), no es pot dir que sigui una llengua que tingui moltes sortides, però era més que res una questió romàntica, és com aquell extranger que apren el Català ni que sigui per dir "bon dia" o "ets un troç de soca!".



Ara només em queda comprar-me l'equipament folklòric local (amb esclops inclosos) i passejar-me pels carrers gallardejant del meu nou estatus com a ciutadà postís de Gent.

----------------------------

Ik hoop dat jullie pret zult hebben!
n. de t.: divertiu-vos!

4 Comments:

Anonymous Anònim said...

Ei Mateu!
Sóc l'Ari!!! Pel que he llegit, t'ho estas passant teta, no?! Quina enveja!!
Aquest és el segon cop que entro al blog i cada cop em peto de riure! El primer amb el "bitxo", jeje!! Quines històries!!
Bé, cuida't i disfruta moltíssim!
Petonassos

12:32  
Anonymous Anònim said...

No em crec que "Ik hoop dat jullie pret zult hebben!" vulgui dir "divertiu-vos!", és com aquelles películes de riure que un japonès es passa 2 hores parlant i quan ha acabat, un que està al seu costat diu: "Ha dit, divertiu-vos!" ;P una abraçada!!!

13:43  
Anonymous Anònim said...

Ei Felicitats!!!
També es fan coses de profit anant d'erasmus!!jeje
un peto molt fort!!

18:04  
Anonymous Anònim said...

Ei noi, fare'm de tu un heroi (flamenc)!

Ara que ja estàs titulat, a veure com s'escrivia lo de "babula la dir"!!! jejeje

Salut!

kcb

15:35  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home