la paraula clau és clau

29 d’abril, 2006

IVAGO

Com que no tot ha de ser estudiar (...), ahir vem disfrutar d'una tarda/nit a Ivago, una casa okupada de Gent a la que se celebrava una festa espectacular. El local és genial, i té una sala de concerts i festes gegant, el tema començava a les 6 de la tarda amb un sopar popular (Volkskeuken) i seguia amb una tanda de concerts brutal.



- sopar per 2€,
- birres a 50 cèntims, (imagineu-vos com va acabar la cosa)
- 3 grups (per tots els gustos, del mestissatge al Gipsy-ska)
- 1 batukada brasilenya.
- i per acabar unes sessions amb Dj. Tia (apart de grans èxits va posar, Skaparrapid, Dusminguet i Lax n'Busto)

Algún dia totes les festes seràn així...

ps: Sabieu que la cervesa més barata de Bèlgica es diu Cara Pils?

ps2: Llegint la premsa d'abans d'ahir em vaig posar al dia del que ha fet el mal nascút del Vidal-Quadras a Brussel.les, (a part de gastar-se els nostres diners com a eurodiputat) em refereixo al fet de fer decantar la balança cap a la negativa davant la possibilitat de fer servir el Català al parlament. Estic planejant d'acostar-me a la capital i enxufar-li un "pompeu" pel recte (algú s'hi apunta?), el tio es mereix un bon escarment.

Bé doncs, em despedeixo tot hi esperant de rebre idees més originals que la meva de l'escarni que hauría de patir aquest indesitjable.

"Au revoir" com va dir Voltaire!

5 Comments:

Anonymous Anònim said...

Fote-li el Pompeu i el tirant lo blanc al desgraciat aquest! xD

Ostres! havia llegit "Cara Pis" xDD i no ho entenia!! xDD

23:17  
Anonymous Anònim said...

Jo trobo que els 20 i pico volums de l'enciclopedia catalana, encuadernació de luxe, no seria mala idea....

Per cert, segueixo buscant westmalle i no en trobo... Alguna anima caritativa que vagi per alli me'n podria baixar ? Si cal pago en carns.

13:51  
Anonymous Anònim said...

No podriem enchufar-li pel kul tots els llibres de la BCT de Terrassa (incloses les revistes i volums del No-do)???

Jo crec que podem aconseguir que li creixi mes el cul al porc-bastard fill de sa mare si tots li fotem patades al les posaderes i el fem seure a una cadira per faquirs plena de trossos de vidre al cul...

Teo, salut i força (i eurus...)

Xavi B.

21:37  
Anonymous Anònim said...

hola! soy araceli! he visto tu foto!!! espero que cuando vuelvas te haya crecido! sinó te compraremos un crecepelo!
(es broma, estas muy guapo)
muchos besos!
ara

13:17  
Anonymous Anònim said...

ejem ejem! Bueno, jo d'idees ara mateix poques, però el que si que li podriem fer és com diu el xavi borruel enxufar-li llibres en català pel culet, aviam si així despertem el seu instint gay i es torna més sensible a les idees reals de la població catalana. Què et sembla??
Vinga doncs, un petonàs i cuida't molt!
Anna.

14:04  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home